انبه از سنی مجازه خانوما؟؟

۵ پاسخ

۶ با تست حساسیت

من چندین بار دادم

من یکبار چند روز پیش دادم

من از اول کمکی بهش انبه دادم
تست حساسبت هم نداره
فقط زیاذ نده
در حد یک الی دو قاشق چای خوری

ششماهگی ولی اگه رفلاکس داره چیزای شیرین رفلاکس بیشترمیکن

سوال های مرتبط

مامان ماهلین💞 مامان ماهلین💞 ۱ سالگی
مامان دلانا مامان دلانا ۸ ماهگی
مامان 🧡روشا🧡 مامان 🧡روشا🧡 ۱ سالگی
مامان نی نی کوچولو🥰 مامان نی نی کوچولو🥰 ۹ ماهگی
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 ۱ سالگی
مامان بهار و آرمان مامان بهار و آرمان ۷ ماهگی
مامان پسرم💙🥹 مامان پسرم💙🥹 ۱۶ ماهگی
مامان مانیا♡ مامان مانیا♡ ۸ ماهگی