آره منم تجربه کردم
رفلاکس از شیر دادن زیاد ایجاد میشه دیروز دکتر به من گفن
آوا چون هردو رو داشت، من بیخیال کولیک شدم و با رعایت کردن کنترلش کردم و دارو دادم برای رفلاکسش. دوتا دارو رو میخورد کف بالا میآورد و شدت استفراغش بیشتر شده بود
نه عزیزم.
بچههایی که رفلاکس خفیف یا پنهان دارن، دارو برای کولیک بخورن رفلاکسشون اذیت میکنه.
داروی کولیک معمولا نعناع داره که برای رفلاکس بده.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.