۳ پاسخ

نگران نباش رحم داره جا باز میکنه حالا هرچی هفته بره بالاتر دردهای عجیب قریب میاد استرس خودش بدترین چیز فقط استراحت کن آب زیاد بخور توی ؟ول روز اسپاسم شکمی کمتر میکنه

من هفته هشتم اینا اینجوری بودم ازدکتر پرسیدم گفت طبیعیه برای من درد زیرشکم سمت چپ بود

بچه ها خیلی نگرانم میشه یه چیزی بگین؟😭😭

سوال های مرتبط