۵ پاسخ

تازه دو روزه زایمان کردی تا میتونی مایعات ونسکافه مصرف کن وشیاف تا میتونی زیاد سرتو روز اول نباید تکون میدادی خیلی اذیتی هر۴ساعت شیاف بزن

تازه یکی دوروزه عزیز زایمان کردی ب این زودی ؟؟؟تحمل داشته باش گلم

دلستر خیلی بخور از بدنت دفع بشه.به خاطر بیهوشی هم میتونه باشه

من فکر کردم یه ماهه زایمان کردی. تازه ۱ روزه. طبیعیه. به مرور خوب میشی. حتما بعد از عمل سرتو زیاد تکون دادی و صحبت کردی. مسکن استفاده کن

بخاطر سوزنی که تو بازوهات میزنن هستش به بیمارستان بگو قرص احتمالا میدن من که ویکس عضله گرفتم خیلی شدید بود دردم نفسم بالا نمیومد

سوال های مرتبط