خانما کسی از سیسمونی ترپچه خرید داشته راضی بوده

۳ پاسخ

بله من و خ راضی بودم

اره من همیشه سفارش میدم ..لباس خونگیاشو همیشه ازونجا بگیری خوبه

من خرید کردم، بد نیس، لباساش ایرانیه دیگه، سایزهاش یکم کوچیکه باید بزرگتر سفارش بدی..

سوال های مرتبط

مامان آیتک قوقولی🥰 مامان آیتک قوقولی🥰 ۷ ماهگی