۹ پاسخ

آرمهر که داشت خفه میشد دو از جونش انقدر جیغ زدم خواهرم پیشم بود با دست از دهنش در آورد دیگه میترسم نمیدم

منم بهش میدم

من به دخترم میدم ولی باید مواظبش بود

من بهش نون دادم چندبار ولی نخورده فقط میک زده

منم بهش میدم ولی من یه بار هواسم نبود دیدم بچم اوق میزنه یه تیکه نون بزرگ از دهنش دراوردم فقط هواست خیلی باشه از اون موقع وقتی باباش هست نمیزاره دیگه بهش بدم ....

من میدم همین الان تو روروکش داره میخوره

منم بهش میدم ولی مواظبش هستم کنارش وایمیستم

كنارش باش حواست بهش باشه ك تيكه بزرك نره تو دهنش ولى بهش بده مخصوصا نون سنگك عاليه

نه بده اشکال نداره. نون خیلی خوشمزه اس براشون دوست دارن. منم دخترم میدم. ولی کنارش باش و حواست بهش باشه

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۱۴ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱ سالگی
مامان امیرعلی🐣🤍 مامان امیرعلی🐣🤍 ۱۲ ماهگی
مامان عسل و دلسا مامان عسل و دلسا ۱۶ ماهگی
مامان 🥰Ania🥰 alman مامان 🥰Ania🥰 alman ۱۵ ماهگی
مامان رقیه خانوم🍬 مامان رقیه خانوم🍬 ۱۴ ماهگی