کسی تو علائم اولی اش سر درد هم بوده ؟! ه

۷ پاسخ

منم سر درد میشدم اوایل بارداری

من داشتم اینقد شدید ک میرفتم بیمارستان

آره من خیلی سردرد های بدی میشدم

آره من سردرد دارم دستمم درد میکنه همش بیحالم

آره من که تا آخر بارداری سردرد بودم اصلا ظهرا نمیتونستم بخوابم به خاطر اینکه بدتر نشم

اره من خدمم این سری سرم خیلی بی هوا بود

آره هست

سوال های مرتبط