۷ پاسخ

۵ تومن بده من تا ۵ سالگی لباس میخرم واسش

من پیج اینو داشتم اتفاقا تو هوا هم میبردن جنساشو

اصلا هم قشنگ نیست

نمیدونم والا یعنی کسی ام میخره؟

به جنس نیست هر چی قشنگ باشه گرون میدن😅

الان اینو یادگرفتن میگن وارداتیه

نیلا نیکان؟؟؟

سوال های مرتبط