ازهفت ماهگی دال عدس بدم یا اونیکی عدسم میشه؟؟

۵ پاسخ

متخصص به من از شش ماهگی گفت بده اتفاقن امروز عدسی دادم خیلی ام استقبال کرد و دوست داشت

من دال عدس ریختم

اول دال عدس بده

خیلی زوده. عدس سودا داره. نده. معدش میریزه بهم

اول دال عدس بعد اول بخیسون

سوال های مرتبط

مامان مامان اراد مامان مامان اراد ۱ سالگی
مامان پسته پسر🫒🥑 مامان پسته پسر🫒🥑 ۱۴ ماهگی
مامان معجزه خدا 🥹💙 مامان معجزه خدا 🥹💙 ۸ ماهگی