دال عدس میشه از الان بدم؟؟ نفاخ نیس

۵ پاسخ

ن اوکی

من خود عدس بهش دادم فرقی دار؟

نه نفخ نداره. من توی غذاهاش میریزن

دال عدس كمترين نفخ رو داره و مفيدترينه

نه میشه بدی

سوال های مرتبط

مامان اَهورا👶🏻🐣 مامان اَهورا👶🏻🐣 ۱۵ ماهگی
مامان مهرسا و مهرسام مامان مهرسا و مهرسام ۹ ماهگی