۱۲ پاسخ

دال عدس نسبت به عدس عادی نفخ کمتری داره ولی باز بهتره قبلش خیس بخوره

نه من همیشه تو سوپ هاش میریزم حتی برا خودمون هم چوربا درست میکنم باهاش

قبلش خیس کن

تمام حبوبات نفخ دارن وبایدخیس کنی من خودم با دال عدس اگه خیس نخورده باشه اذیت میشم

نه عزیزم من دادم

نه عزیزم من میدم اتفاقا امشب هم دادم بهش

اتفاقا نفاخ هست. توی چت جی بی تی نوشته بود باید چندساعت خیس بخوره و آبش عوض شه تا نفخش کم شه

من دادم نفخ داره
باید یکی دو ساعت خیس کنی من دیروز دادم
از دیروز پسرم هی میگوزه😅

نه گلم بده

ن نیس خیس کردن هم نمیخواد

نه من هفته ای دو الی سه بار قاطی غذاش میکنم خیلی مقوی هستش

نه عزیزم من دادم

سوال های مرتبط

مامان پسته پسر🫒🥑 مامان پسته پسر🫒🥑 ۱۴ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۵ ماهگی