۷ پاسخ

وای دقیقاااا

دقیقا منم این مشکل دارم

۴ ها نیز بگیر

منم ۴ پلاس می‌بستم نبود ۵ میذاشتم ولی بزرگه ۴ هانیز گرفتم خوبه مثل ۴ پلاس مای بیبی

مدل قدیمیا ببین پیدا نمیشه؟

من ۶میبندم😂

منم به همین حال دچارم

سوال های مرتبط

مامان ماهان مامان ماهان ۱ سالگی