۶ پاسخ

متاسفانه هندونه ها بخاطر کود ها و مواد شیمیایی که مصرف میکنن (بخاطر رشد سریع و رنگ دهی)بهتر هم خودتون و هم بچه ها استفاده نکنید

من میدم بهش ولی خیلی کم

من بهش میدم ولی خیلی کم اندازه یه قوطی کبریت

من پسرم خیلی دوست داره اما زیاد نمیدم
سرد نده بزار هم دما محیط بشه
زیاد هم نده چون هندوانه رو رنگ میکنن

من میدم ولی بچم دوست نداره عق میزنه

وای. یک‌بار دادم همش استفراغ کرد. تا فرداش هم عوق میزد. نده اصلا

سوال های مرتبط

مامان قلب و روحم و👶 مامان قلب و روحم و👶 هفته هفدهم بارداری