خانوما سونو واژینال به کیسه اب صدمه نمیزنه که؟؟؟

۵ پاسخ

جیگرم پروب دستگاه تا یه قسمتی از وارژن میره اصلا حتی به دهانه رحمت هم نمیرسه چ برسه کیسه اب

ن بابا منم چند بار انجام دادم

نه دکتر حواسش هست داره میبینه چقد فاصله داره دکتر منکه دستگاهو دو سه سانت میکنه داخل

من۲بار انجام دادم اون پروپ دستگاه رو‌کامب نمیکنه ک فقط اولش میره داخل

نه صدمه نمیزنه

سوال های مرتبط

مامان هامین🤰🤱 مامان هامین🤰🤱 روزهای ابتدایی تولد