برا من خوب بود که اتفاقا زیبایی انجام داد برام چون از زایمان اور پارگی پرینه باز مونده بود
منم یکم اینجوریه ولی زیاد مشخص نیست دکترم رفتم گفت خوبه مشکلی نیست به مرور جم و جور تر میشه
منم همیچوریه نگاه کردم دردی چیزی نداره داکتر هم نرفتم
هنوز ۲۰ روزه زایمان کردی. ولی اگه حس میکنی انگار بخیه نیست از هم باز شده گوشتت برو دکتر لابد یکی از بخیه هات باز شده پماد ترمیم میده هیچی نیست
بد بخیه زده مال من اینجوری نیست ک برعکس لابیاهامو خیلی قشنگ جمع شده و تنگ تر از قبل شدم
بعد زایمان اینجوری شده؟
من زایمان طبیعی بودم تغییری نکرده
یعنی کسی مث من نی طبیعی نیست 😭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.