سلام مامانا میشه آلوچه تودوران شیردهی خورد

۷ پاسخ

اره ولی کم بخور

نفخ داره . چون ترش هست ما اصطلاحا میگیم شیرت بریده بریده میشه

من روزی 2دونه میخورم

چرا نشه؟

کم بخور

سرده و نفخ داره
یکم صبر کن بگذره

بچه اسهال نشه؟

سوال های مرتبط

مامان پسرجونم مامان پسرجونم ۱ ماهگی
مامان امیر ارسلان مامان امیر ارسلان ۴ ماهگی
مامان حامی مامان🐥 مامان حامی مامان🐥 ۹ ماهگی