۸ پاسخ

ازش نپرس معلومه میگه ندارم، به بهونه های مختلف ببرش دستشویی

روز اول هر یک ربع باید ببری دستشویی
روز دوم و سوم هر نیم ساعت
بعدش اگر‌دیدی خوب پیش میره هر ۱ ساعت و به مرور فاصله میندازی
مطمئنن چند وقت‌اول خودشون‌نمیگن
خودت باید روی ساعت ببری حتما‌
و صبور باش

مامانی از پوشک شورتی استفاده کن

اولا خودش باید بخواد ک از پوشک دل بکنه
دوما زمان بزار هر نیم ساعت ببرش ب ی بهونه ای.. مثلا شستن یکی از اسباب بازیاش و..
سوما صبوری صبوری🥴

3روز اول سخته بعد خودش میگه فقط برچسب براش بخر بگو هر وقت جیشت گرفت بریم بچسبونیم

اخي بچه من اينقد تو شلوارش جيش كرد پي پي كرد كل فرشا داغون كرد تا بالاخره حالا ياد گرفته

صبوری عزیزم صبوری
پروسه اش همینه
خودت زود به زود ببرش دستشویی
استیکر ستاره ای بگیر هر بار رفت دستشویی بچسبونه ب دیوار
ده تا ک شد جایزه بده
کپسول های اسفنجی که توی آب داغ بریزی حیوونی چیزی ازش درمیاد بگیر در طول مدتی که کارشو میکنه بندازین توی آب ، واسه دختر من انگیزه خوبی برای دستشویی اومدن بود

ممکنه پروسه ترک پوشک ماه ها طول بکشه. باید صبور باشی مامان

سوال های مرتبط