۵ پاسخ

بعد از واکسن شش ماهگی باید ۲ بدی

اینک میره ت ۵ ملاک نیس
بازم ۴ ماهو خورده ایش میشه
بعد کامل شدن ۶ ماهگی باید عوض کنی

کلا شیر ش 1 از 2 خواصش بیشتره

ازبعد واکسن ۶باید بدی

از وقتی شش ماهش کامل بشه بعد دو رو شروع کن

سوال های مرتبط

مامان ارغوان شهرزاد مامان ارغوان شهرزاد ۴ ماهگی
مامان ارغوان شهرزاد مامان ارغوان شهرزاد ۴ ماهگی
مامان فندقی محمدطاها مامان فندقی محمدطاها ۱۶ ماهگی