سوند برای تخلیه ادراره و تو واژن میذارن
فکر میکنم چند ساعت بعد عمل هم برمیدارن
نترس اصلا چیز ترسناکی نیست
درد نداره فقط یه حس چندش داره
برای زایمان سزارین هم هست
بچه ها
اصلا درد نداره فقط موقع گذاشتن خودتو سفت نکن نفس عمیق بکش خیلی راحته.
اگ سزارین ی باشی ک اکثرا وقتی هنوز بیحسی میزارن اما من طبیعی بودم برام گذاشتن چون دیگ اون نزدیکای زایمان نمیذاشتن برم دستشویی
بعضیا درد دارن بعضیا اصلا نمیفهمن.بستگی به اون کسی داره که برات میزاره
سزارین بخای بشی میذارن درد یه ذره داره سوزنه خب😬
تو واژن میذارن نترس درد نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.