رب انار برای بارداری خوبه من خیلی چیزای ترش میخورم

۸ پاسخ

من آبغوره و رب انار و لواشک میخورم بعد فشارم می‌افته ،میرم عسل می‌خورم😂😂😂

اهل ساوه باشی و رب انار نخوری
من که میخورم خیلی زیاد چون دهنمم هیراز شدت گرمای تنم افت میزنه خنک میکنه بدنمو

من رب آلوچه میزنم خیار میخورم با نمک سبز گیلانی..🫠😑

رب انار با لواشک میخورم من😊

منم با همه غذاها رب انار میخورم

مشکلی ندارع عزیز

جنسیت نی نی هاتون چیه، منم عاشق چیزای ترش و شورم

منم‌خیلی میخورم ترش و شور
یه چیز دیگ رب انار ترش با چایی ام میخورم 🫠

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣💕 مامان جوجه🐣💕 هفته دوازدهم بارداری
مامان آریا و نی نی مامان آریا و نی نی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نورم😍 مامان نورم😍 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان همتا خانووم مامان همتا خانووم ۳ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وچهارم بارداری