من آبغوره و رب انار و لواشک میخورم بعد فشارم میافته ،میرم عسل میخورم😂😂😂
اهل ساوه باشی و رب انار نخوری
من که میخورم خیلی زیاد چون دهنمم هیراز شدت گرمای تنم افت میزنه خنک میکنه بدنمو
من رب آلوچه میزنم خیار میخورم با نمک سبز گیلانی..🫠😑
رب انار با لواشک میخورم من😊
منم با همه غذاها رب انار میخورم
مشکلی ندارع عزیز
جنسیت نی نی هاتون چیه، منم عاشق چیزای ترش و شورم
منمخیلی میخورم ترش و شور
یه چیز دیگ رب انار ترش با چایی ام میخورم 🫠
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.