خانما شما چه روشی بچه هاتون میخابونین؟

۷ پاسخ

زیر سینه
روی پا
پستونک
بغل
راه رفتن🤕😵‍💫

سیر ک شد پستونک دهنش میزارم و رو پام تکونش میدم

پستونک بانوج

رو پام با لالایی

شعرخوانی و لالایی و تکون دادن فراوون تو بغل میخوابه چون رفلاکسیه باید بغل ایستاده باشه و گرنه زود میپره دستاشم جمع میکنم که نپره

قنداق میکنم
شیرش میدم اکثرا زیر سینه خوابش میبره
ولی اگ نخوابید سیر ک شد پستونک بهش میدم میخوابه

معمولا شعر خوندن و تکون دادن
اگر خیییلییییی نخوابه پستونک هم اضافه میشه

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگی🐣 مامان جوجه رنگی🐣 ۱۰ ماهگی
مامان آنیل 💗آوین💗 مامان آنیل 💗آوین💗 ۵ ماهگی
مامان مهرو کوچولو‌🎀 مامان مهرو کوچولو‌🎀 ۹ ماهگی