۶ پاسخ

من هم تا گوشی میگیرم دستم میاد ازم میقاپه خیلی گوشی استفاده میکنه

انگار تو این سن طبیعیه پسر منم ی مدته اینجوره

پسزمن ایتجور بود دکتر گفت چشاش ضعیفه بس ۲۴ساعت سرش توگوشیمه

بهش دقت نکن چیزی ام نگو از سرش میفته

پسر منم یه مدت اینجوری بود درست شد‌

دقت نکن و بهش چیزی نگو خودش از سرش میوفته چند روز دیگ

سوال های مرتبط