من هم تا گوشی میگیرم دستم میاد ازم میقاپه خیلی گوشی استفاده میکنه
انگار تو این سن طبیعیه پسر منم ی مدته اینجوره
پسزمن ایتجور بود دکتر گفت چشاش ضعیفه بس ۲۴ساعت سرش توگوشیمه
بهش دقت نکن چیزی ام نگو از سرش میفته
پسر منم یه مدت اینجوری بود درست شد
دقت نکن و بهش چیزی نگو خودش از سرش میوفته چند روز دیگ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.