مشکل منم بود
میتونی هر روز تو ساعت مشخص بهش ۵ قطره پدی لاک بدی یا اینک میتونی هر بار ک شیر دادی صاف تو بغلت نگهش دار هوا خودش خارج میشه و حتما کم بزن پشتش در حد مثلا۱۰تا بیشتر میزنی بالا میارن منم نمیدونستم دکتر گفت و واقعا امتحان کردم صاف نگه داشتم کم زدم صبر کردم خودش عاروق میزد نزدم صاف نگه داراوکی میشه بعد چند پقه بخوابون سرجاش
بچه منم عادت به قنداق داره
منم پسرامو اینجوری میخوابوندم که با دستاشون خودشونو بیدار نکنن
وای طفلی بچه
منکه نمیگیرم به پهلو میخوابونم مشکلی هم نداریم خداروشکر
چراا عزیزم اینجوری بستی!!؟
ساندویچ کردی ک
اره عزیزم من بچم اروقش میگیرم بعدمیذارم ت تختش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.