عزیزم منم پسرم اینطوری بود
زیره دم کن بخور عااااالیه من خیلی راضی بودم
اگه زیره نداری رازیانه دم کن تا بعد زیره بخری
میگن رازیانه خوب نیست
من زیره دم میکردم یه نبات بزرگ هم مینداختم داخلش بعد که خوب آبش جمع شد میخوردم شیر میدادم پسرم خوب خوب میشد
ماساژ و ورزشش بده بادش تخلیه بشه با پاهاش دوچرخه بزن دوتا پا رو جمع کن تو شکمش یکم فشار بده به سمت شکم تخلیه میشه
چی خوردی که باد کرده؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.