شکم دخترم خیلی باد داره چی بدم؟

۳ پاسخ

عزیزم منم پسرم اینطوری بود
زیره دم کن بخور عااااالیه من خیلی راضی بودم
اگه زیره نداری رازیانه دم کن تا بعد زیره بخری
میگن رازیانه خوب نیست
من زیره دم میکردم یه نبات بزرگ هم مینداختم داخلش بعد که خوب آبش جمع شد میخوردم شیر میدادم پسرم خوب خوب میشد

ماساژ و ورزشش بده بادش تخلیه بشه با پاهاش دوچرخه بزن دوتا پا رو جمع کن تو شکمش یکم فشار بده به سمت شکم تخلیه میشه

چی خوردی که باد کرده؟؟

سوال های مرتبط

مامان فراز قشنگم🥹🧸 مامان فراز قشنگم🥹🧸 ۹ ماهگی