خانما سمت راست شکم دخترم باد داره یعنی نفخه؟

۲ پاسخ

أشكال نداره فکنم چون بند ناف افتاده بخاطر همینه دختر منم اینجوری شد

دلش را چرب کن نرم میشه

سوال های مرتبط

مامان 𝔪𝔞𝔥𝔳𝔞✨♥️ مامان 𝔪𝔞𝔥𝔳𝔞✨♥️ ۱۰ ماهگی