مامانا چیکار کنم زردی بچم شده۱۵چیکاررکنم

۱۴ پاسخ

زیادم بهش شیربده

دستگاه بگیربیارخونه خیلی خوبه

عناب خیس کن بخور
اگه نمیترسی در حد 1سی سی بده یچت
من فقط لیموشیرین دادم هر روز

خودت خنکی بخور بهش شیر بده زیاد چون گرما هس زود زرد میشه
هر یکساع و نیم تا دوساعت شیر بده دیرتر نشه
اگر باقلایی هست با عرقیات نشورش
تلجبین خودت بخور
اگه بتونی پیدا کنی لیموشیرین خیلی خوبه

۱۵خیلیه مجدد بستری میشه بچت

همه ی این هارو انجام دادم من ولی یه نفر به من گفت تا بیست و پنج روز گی طول می‌کشه زردی صبح بیست و شیشم بچه ام مثل برف سفید بود هیچ آثاری از زردی نبود فقط قطره زردی بگیر از داروخانه و تند تند شیر بده بهش

یه قاشق مربا خوری ترنجبین بریز دو قاشق غذاخوریم آب بریز از صافی ردش کن بعد همون آبی که از صافی رد کردی بده بخوره هروز بده بهش سریع میاد پایین
میتونی هم یه دونه شیرخشت بندازی

دستو پاشم با عرق کاسنی بشور
اگه شیرخودتو میدی گرمیجات اصلاااااا نخور
لباسم زیاد تنش نکن

خودت ترنجبین درست کن بده بچه هم‌جیش زیاد میکنه همه مدفوع سریع از بدنش میره هر یک ساعتم شیرش بده

با شیر و تریاک بشورش چند وا قطره اب هندونه بریز تو دهنش سریع میاد پایین

خیلی بالاس برای ۸ روزگی اول ببر دکتر نشون بده بعد براش دستگاه کرایه کن بذارش زیر نور
۳ روز زیر نور باشه ۲ ساعت داخل باشه نیمساعت بیرون
تند تند هر دوساعت شیرخشکش بده تا آب بدنش کم‌نشه زیر دستگاه
روز سوم ببرم آزمایش ببین چند شده زردیش

شیرخشک بده تند تند ادرار کنه

دکتر ببرش بهش قطره میده شیر خودتو شیر خشک زیاد بهش بده ادرار مدفوعش زیاد شه ترنجبین هم خوبه

قطره شیر خشت از داروخانه بگیربده بهش
تند تند شیرش بده تا زودادرار کنه

خطرناکه عزیزم ببرش بیمارستان بستری میکنن

سوال های مرتبط

مامان قلب خونه مامان قلب خونه روزهای ابتدایی تولد