۶ پاسخ

تو این سن داره لثه سفت میکنن

خارش لثه هم از ۴ ماه قبل دندون دراوردن شروع میشه ک اونم الریزش دهان داره

وای ننه نه عزیزم دکتر گفت تو این سن بزاق دهنشون زیاد میشه نمیتونن قورت بدن بلد نیستن برا همون میریزه بیرون پیشبند ببند 🥹❤️

علت ابریزش از لثه هاشونو که داره سفت میشه و اماده میشه واسه دندون دراوردن

از شروع سفت شدن لثه هاو فرآیند دندان درآوردن ..که خیلی هم به بچه سخت میگذره و باید حسابی هواشونو داشت تا چند ماه هم ادامه داره

نه همه بچه ها دارن
خواهرزدام که مثل شیر آب بود یسسسره میرفت😄

سوال های مرتبط

مامان ال ای 🐥🩷 مامان ال ای 🐥🩷 ۷ ماهگی