۳ پاسخ

بله عزیزم سرما خودگی ویروسه ویروسم تب میاره هر چهار ساعت بده تبشو خیلی با تب سنج بگیر من تجربه دارم که میگم

آره دیگه کلا سرماخوردگی با تبه. لباس کم تنش کن دستمال خیس کن بزار پیشونیش رو شکمش . زیر بغلش . رو صورتش بکش ‌ پاشویه کن تا صبح چندین بار تکرار کن تبش میاد پایین

همون ۴ ساعت باید بشه من یه بار ۳ ساعت زدم خیس آب شد بچه
ببین اگه تب داده پاشویه کن تا ۴ ساعت بشه

سوال های مرتبط