وقتی غذارو تف میکنن یعنی قورت دادن بلد نیستن خیلی صبوری نیازه
درضمن بچه وقتی که کامل بشینه اون موقع آماده ی غذا خوردنه
منم به پیشنهاد پزشکش واسه پسرم کمکی رو از ۵ماهگی شروع کردم ولی هییییچی نمیخورد گریه میکرد همشم تف میکرد بقول شما چون بلد نبود الان بعد از دو ماه تازه یاد گرفته یکی دو قاشق چای خوری بخوره
من ی تیکه نبات میندازم ت فرنی ش
بخاطر اینکه داری زودتر از رمان معمول به نوزادت غذای کمکی میدیاز شش ماهگی شروع میشه و اصلا این همه تنوع نداره غذا بچه پنج ماهه
همینا رو درست کردی؟
من یکم کره م میندازم ی خورده نمک م میزنم
بعد که حسابی پخت با گوشت کوب برقی پوره میکنم بهش میدم بخوره
اوایل شاید نخورن بی اشتها باشن بهش استخون گوشت بده( استخون بزرگ روش گوشت نداشته باشه بخوره تو گلوش بمونه مثل استخوان ران ) برای اشتها و میل ب
خب صبر کن شش ماهش تموم بشه یکم بلعبدن و جویدن یاد بگیره
دختر منم دهنشو سفت میکنه نمبخوره
من اصلا شیرین نمیکنم تا قبل یه سال ،چون همون شیری که اضافه میکنیم به فرنی یکم مزه شیرینی میگیره ،بعضی روزا طبیعیه نخورن یا کم بخورن قبل یه سال هم بیشتر هدف آشناییه تا سیر شدن با غذا
چرا یکم نبات میریزم
دختر منم اینطوریه
اولا بچه ها بلد نیستن چه جوری بخورن عادیه
دخترم تازه بعد یک ماه یکم یاد گرفته
لنا هم امروز اینجوری کرد، نمیدونم چرا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.