۳ پاسخ

راستش من بردمش پزشک فوق تخصص اطفال و متخصص رشدو تغذیه بودن
سرلاک فرنی برنج و سرلاک حریره بادام نستله معرفی کردن، سوپ ران مرغ و یا گوشت+برنج+هویچ+پیاز، و فرنی آرد برنج + شکر+ آب کاملا روی حرارت سفت بشه مثل دیگچه بعد با سی سی سی شیرخشک و یا شیر مادر خوووب هم میزنیم تا فرنی رقیق بشه
این سه تا رو گفتن درست کردم دوست داره..
فرنی ب روش خودمونو نمیخورد سرلاکش خیلی دوست داره

پسره منم همینطوره، بهش سرلاک فرنی برنج و حریره بادام دادم دوست داره😅 قشنگ میخوره ماشاالله

شیرینش کن من دخترم شیرین هم نخورت ولی
خرما یاموز سیب و هویج میزنم میخوره

سوال های مرتبط