نگو که تتو دائمیه چقدر بد زده
مبارکت باشه عزیزم
با احترام
من اصلا دوست ندارم یه چیزی دائم روم باشه🙃
همین که قراره همیشه باشه رو مخمه😵💫🫣
با احترام خیلی بزرگ و بی معنیه بنظرم
جالب نیست آخه خیلی بزرگه
برا اون ناحیه زیادی بزرگه
خوشگلع ولی روی کمر و پا شیک تر میشد
رو دست طرحکوچیک تر و جم تر قشنک تره
خیلی خوشگله
مباارکه
مبارک چقدشدهزینه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.