سلام میشه بگید انتیم چه مشکلی دارم!؟خیلی استرس دارم

تصویر
۳ پاسخ

بچه مریضه

عزبزم باید سقط کنی

به نظرم حتما سل فری بدین، منم دادم،برای خیال راحت چون نوشته حاملگی قبلی سابقه ی نقص لوله عصبی داشتین ولی در کل عدد pappa mom یکم پایینه، که باید مراقب بارداریتون بیشتر باشین مال منم پایین بود باید مراقب مسمومیت بارداری باشیم، انگاری جفت یکم پیره و این پروتئینه کم بوده،منم همینم و آسپرین بهم داده دکترم، فقط فری بتا رو تفسیرشو نمیدونم بذارید برتون از دیپ سیک بپرسم

سوال های مرتبط

مامان شیرین مامان شیرین هفته بیست‌وهشتم بارداری
هانیه جووون هانیه جووون قصد بارداری
مامان دخترم و پسرم مامان دخترم و پسرم هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دوقلو ها 😘🩵 مامان دوقلو ها 😘🩵 هفته سی‌ام بارداری