بچه مریضه
عزبزم باید سقط کنی
به نظرم حتما سل فری بدین، منم دادم،برای خیال راحت چون نوشته حاملگی قبلی سابقه ی نقص لوله عصبی داشتین ولی در کل عدد pappa mom یکم پایینه، که باید مراقب بارداریتون بیشتر باشین مال منم پایین بود باید مراقب مسمومیت بارداری باشیم، انگاری جفت یکم پیره و این پروتئینه کم بوده،منم همینم و آسپرین بهم داده دکترم، فقط فری بتا رو تفسیرشو نمیدونم بذارید برتون از دیپ سیک بپرسم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.