سلام خانمای باردار شما برای نفخ شدید و باد شدید چیکار میکنید؟؟

۸ پاسخ

دکتر به من دایمیتیکون داد

هیچی😂😂😂رهاش میکنیم تاخوب بشویم

چایی نبات

اها المینیوم ام جی هم خیلی جوابه

فاموتیدین
دیگه نبات و اب جوش
همینا

غذاهای نفاخ نخور
یا قبلش نفخشو بگیر
چیزای سرد نخور
ولی نفخ توی بارداری طبیعیه
چایی نباتم گزینه خوبیه

آب جوش و نبات

چند وقته اینجوری شدی

سوال های مرتبط

مامان دوقلوهاو داداشی مامان دوقلوهاو داداشی ۱۲ ماهگی