۲ پاسخ

ماما تو بهداشت میگفت شیرمادر زودهضم هست برای همین بچه ها خوابشون خرگوشی تره و زودتر میپرن از خواب.میگفت شیرخشک دیرهضم هست برای همین خیلیا شیرخشک که میدن میبینن بچشون عمیق خوابیده فکر میکنن تازه سیر شده درحالیکه اینطور نیست

نه سیرش نمیکنه اول شیر خودتو کامل ۲ تا سینتو بهش بده بلافاصله یه ۳۰ تا شیر خشک کنارت باشه بهش بده بخوره اینطوری چندساعت قشنگ میخوابه

سوال های مرتبط