برای رفلاکس کسی این شربت ها داده چجور بوده ؟؟؟؟؟؟؟؟

تصویر
۸ پاسخ

رفلاکس‌ینی چی؟

من کولیف میدادم خوبه البته دل درد بچه من کم بود

چطور متوجه شدین رفلاکس داره؟
منم درگیرم

ار هیچ‌کدوم نتیجه نگرفتم بجز یه قرص

من قبلا میلکازیم میدادم دیدم بی فایده است
ولی کولیف واااااقعا عالی بود

واسه دخترم برای رفلاکسش ساشه امپرازول داده و برای کولیکش قطره کولیکیز .

دختر من هم کولیک داره هم رفلاکس هر قطره کولیکی بهش دادم رفلاکسش بدتر شد.اما کولیف خیلی خوبه اذیتش نمیکنه.میریزم تو شیرش میخوره

به من نداده فقط ساشه داده

سوال های مرتبط