رفلاکسینی چی؟
من کولیف میدادم خوبه البته دل درد بچه من کم بود
چطور متوجه شدین رفلاکس داره؟
منم درگیرم
ار هیچکدوم نتیجه نگرفتم بجز یه قرص
من قبلا میلکازیم میدادم دیدم بی فایده است
ولی کولیف واااااقعا عالی بود
واسه دخترم برای رفلاکسش ساشه امپرازول داده و برای کولیکش قطره کولیکیز .
دختر من هم کولیک داره هم رفلاکس هر قطره کولیکی بهش دادم رفلاکسش بدتر شد.اما کولیف خیلی خوبه اذیتش نمیکنه.میریزم تو شیرش میخوره
به من نداده فقط ساشه داده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.