هربسته رو با ۱۵ میل اب جوشیده حل میکنم صبح ها ناشتا و یکبارم شب میدم ی رب تا نیم ساعت بعدش شیر نخوره تجویز دکتر پسرم این بود سعی کن بااب بدی همراه شیر نده
دکتر ب من گفت نصف کن و تو 6سی سی آب مخلوط کن دو دقیقه بزار بعد 4سی سی رو بده 2سی سی هم بریز بیرون زیاد معدشونو خراب میکنه
من با شیر حل میکنم با قطره چکون میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.