۳ پاسخ

هربسته رو با ۱۵ میل اب جوشیده حل میکنم صبح ها ناشتا و یکبارم شب میدم ی رب تا نیم ساعت بعدش شیر نخوره تجویز دکتر پسرم این بود سعی کن بااب بدی همراه شیر نده

دکتر ب من گفت نصف کن و تو 6سی سی آب مخلوط کن دو دقیقه بزار بعد 4سی سی رو بده 2سی سی هم بریز بیرون زیاد معدشونو خراب میکنه

من با شیر حل میکنم با قطره چکون میدم

سوال های مرتبط

مامان 🧸 𝔸𝓎𝕤𝓤 🧸 مامان 🧸 𝔸𝓎𝕤𝓤 🧸 ۱۵ ماهگی
مامان 🐣آرکان👼🏻 مامان 🐣آرکان👼🏻 ۴ ماهگی