کسی ازاین شربت به بچش داده جواب گرفته

تصویر
۵ پاسخ

حتما دکتر سرابی نوشته اینو 😂
من هر وقت پسرم و می‌بردم ازین میداد

من هروقت علائم تهوع و رفلاکسش‌شروع میشه بهش میدم بهتر میشه

منم دکتر امروز داد

من دادم. بله خوبه

من میدم خیلی خوابش نمیگیره

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان ۱۰ ماهگی
مامان امیرعباس وآرسین مامان امیرعباس وآرسین ۱۲ ماهگی
مامان آرام و آوا مامان آرام و آوا ۲ ماهگی
مامان دونه انارم مامان دونه انارم ۴ ماهگی