منم دقیقن همینجوری بودم رفتم بیمارستان بستری کردن گفتن شاید کلیت عفونت کرده بعد آزمایش دادم و سونوکردن دیدن عفونت ادرار هست .ولی فقط پهلوم درد میکرد . بنظرم خطر داره برو دکتر
وای منم دو سه روزه اینطوری شدم،اصلا نمیتونم به پهلوی چپم بخوابم چون سریع درد میگیره
نمیدونم کلیهاس یا نه زیر دندههام بیشتر حسش میکنم
شایدم نفخ باشه
آخه یکم عرق نعناع خوردم آرومتر شدم
اگه دردش بکشه توی لگن و بعد خود پات احتمالا سنگه چون واسه من اینجوری بود انشالله ک برای شما نیست نهایتا بری بیمارستا یه سرم و یه سوزن استامینوفن میزنه یه ساعت دردت ارومه
من از ۲۰ هفته کلیه هام داره میترکه.
رفتم دوتر سونو نوشت .
خداروشکر هیچ مشکلی نداشتم.
فقط چون بچه اومده تو پهلوهام .
به کلیه هام فشار میاد.
گفت آب زیاد بخور.
الانم دوهفته هست که انقدر درد تو قیمت پهلوم زیاده که انگار دارن استخون دنده هام
رو باهم میشکنن
عزیزم نباید تحمل کنی شاید خطرناک باشه برو بیمارستان اگه چیزی باشه بستری میکنن اونجا تحت نظری بهتره
الان جواب نمیده پیام بدی ؟؟
من دکترم دستش درد نکنه واقعا هر وقت از شبانه روز پیام دادم بلافاصله جواب داده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.