۸ پاسخ

منم همینه شرایطم ابسه کرده ازم .میخک بزار روش .نشاسته بزار ...چای تیره نمک قاطی کن قرقره کن ..از نمک قرقره کن .سفکسیم ۲۰۰با استامینوفن ساده هر ۸ساعت بخور

نمک با آب یه خمیر درست کن بعد با دستمال کاغذی و خلال دندان بریز تو سوراخ دندونت در عرض چند ثانیه خوب میشه

سه ماه اول رد کنی اشکال ندارد

باید نامه دکتر ببری درست میکنن استامینفون هم میتونی بخوری

مسواک و خمیر دندان بزن آروم میشه

خواهر چاره کاره تو تریاکه ن قرص و سیر 🤣ی عدس بندا روش بگیر بخواب تا صبح🤣🤣

ابلیمونمگ سرکه تودهنت نگه دار پنج دقه همون موقع خوب میشی اگ سرکه نبودابلیمونمک

ژل دندون دنتول بخر بذار روش

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجه قشنگم مامان جوجه قشنگم هفته نوزدهم بارداری
مامان نخودفرنگی مامان نخودفرنگی هفته سی‌ونهم بارداری
مامان فندوقم دلسا🍓🎀 مامان فندوقم دلسا🍓🎀 ۱ ماهگی
مامان فندقکم 🌰 🥹 🩵 مامان فندقکم 🌰 🥹 🩵 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نخودچی مامان نخودچی هفته بیست‌ویکم بارداری