۵ پاسخ

اول اینکه رفلاکس داره
دومین عامل بالا آوردنش همین دراز کشیده شیر دادنه
خیلی مراقب باش
حتما اگه رفلاکس داره دارو بهش بده
مثل الان من درگیر اعتصاب شیر نشی

اگه همش بالا میاره رفلاکس هم داره

کارت اشتباهه باید بشینی شیر بدی

رفلاکس داره عزیزم
اول اینکه ببردکتر،
دوم اینکه درازکش شیر نده
بشین و بچه رو حالت نشسته بهش شیر بده
بعد شیر دهی بیست دقیقه عمودی نگهش دار تا شیر هضم بشه
حتما اروق گیری کن
فاصله شیر دهی هم کمتر کن

رفلاکس داره دیگه قشنگم باید ببری دکتر دارو بده

سوال های مرتبط