تا شیر خورد بلندش کن بزار سر شونت کمرش رو ب سمت بالا هی بمال بعد بزن تو شونه اش اروغ میزنه
ولی چ شیر خودت چ شیر خشک دادی پشت سرش دوتا قاشق اب ولرم بهش بده تا بره پایین بعد بزن تو شونه اش میزنه
اگه نزد حتما به پهلوی چپ بخوابونش و یه پتویی چیزی تا کن بزار زیر سر تا قفسه سینش که بالاتر از کمرو پاهاش باشه
مث حالت تشک های انتی رفلاکس
مامان جان دکتر آرمانیان به من گفت بعد از شیر ده دقیقه عمودی نگهش دارید کافیه حتی اگر آروغ نزنه
یه بیس دقه نگهش دار حتما تا اروغ بزنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.