پسر منم اینجوری شد دوروز طول کشید خوب بشه
بی دلیل بدون هیچ علائمی تب کرد
عزيزم الكي انتي بيوتيك نده با استامينوفن و پاشويه كنترل كن اگه خوب نشد بير ازمايش
منم همینجورشده بودم رفتم دکترگفت گلوت التهاب داره وسرم وآمپول دادگفت آنتی بیوتیک سرخودمصرف نکنیدبدترمیشه.گلوم خیلی دردمیکردالان خوب شده فقط سرفه خشک دارم
سلام دندون در نمیاره ؟
یا شاید تول شده
دکتری که بردی عمومی بود یا اطفال؟
نه عزیزم زیاد نیس بده بدنش عفونت داره ک تب میکنه
عزیزم یهو بگو آمپول بزنه درد و جیغش همون اوله ولی چرک خشک کن دادن بدتره معده بچه داغون میشه گیجی و ... بماند
بده عفونت داره که تب میکنه
پسر من آنتی بیوتیک نخورد سری اخر مریضیش دیگه بردمش دکتر امپول زد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.