۱ پاسخ

بله من یه وقتایی که ناارومه پوشکو‌باز میکنم‌میگم جیششششش اونم ادرار میکنه‌و بهتر میشه . مخصوصا بعد از خواب صبح .انگار بچم یادس میره تو پوشک‌حیش کنه و تو‌خودش نگه میداره

سوال های مرتبط

مامان مامان دل نگران مامان مامان دل نگران ۱۵ ماهگی
مامان رونیا♥️ مامان رونیا♥️ ۱۶ ماهگی
مامان جوجه صورتی 🐣💖 مامان جوجه صورتی 🐣💖 ۱۳ ماهگی