ببین من بچم انگار میرفت رو ویبره دست و پاش دکتر گفت هنوز نیمه جمجمش بسته نشده اینجوره یسری بچه ها اینجورن تا ۳ماهگی گفت باید خوب بشه ولی ۴۰ روزگی خداراشکر خوب شد دکتر گفت اگر تا ۴۰ روزگی خوب نشد بیار از سرش سونو گرافی بنویسم ببینم چقدر بسته شده که خوب شد خداراشکر.
دستش رو که میگیری محکم گاها میلرزه گاها هم قطع میشه لرزشش
از شما هم همینجوره؟
🥹😂🥹🥹وای خداا
خودش میلرزونه دختر منم اینطوریه😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.