۲ پاسخ

شاید لانه گزینی بوده عزیزم انشا....ک بارداری....من دو روز بعد موعدم بی بی زدم ولی آزمایشم ۹ روز بعد تاخیر😅

چه طاقتی آفرین بمون یه هفته دیگه بزن

سوال های مرتبط