مامانا من هرچی میخوری بچم سکسکه میکنه طبیعی هس

۴ پاسخ

اره
به چیزی خوردن مادر ربطی‌نداره
خودش وقتی آب دورش رو میبلعه باعث میشه سکسکه‌کنه

عادیه منم همیطورم

اره طبیعیه.دختر منم روزی حداقل سه بار سکسکه میکنه به دکترش گفتم میگه عطسه و سکسکه نشانه سلامتی نگران نباش

اره طبیعیه نشانه سلامت بچست

سوال های مرتبط

مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا ۸ ماهگی
مامان 🐰ملورین مامان 🐰ملورین ۳ ماهگی