۷ پاسخ

تازگی حوصله ی غیبتم ندارم

نه والا مامانم عمه دوسته😂😂😂

نه مامانم‌دیگه شورشو در میاره
جنبه نداره😅
یهویی کار به مامان بزرگم میکشه وسط غیبت عمه هام. بعد من خیلی خدابیامرز رو دوست داشتم
واسه همین خیلی باهاش غیبت عمه هام رو نمیکنم😅😅😅

عجیب کیف میده 😂😂

غیبت با خانواده خیلی خوش میگذره یه جون بهت اضافه میشه🤣😐

غیبت خواهرشوهرا و مادرشوهر و جاری 😂

اره ولی کم🤣🤣

سوال های مرتبط

مامان سلین مامان سلین ۹ ماهگی