خیلی سخته بچه های رفلاکسی اصلا خواب راحت ندارن پسر من بین خواب هر پنج دقه بیدارمیشه🥺
اون حالت شیب واسه خوابیدنشه
بعداز شیر بلافاصله یه کم بشینه روپات بعد اروغشو باید بعداز هربار شیر خوردن بگیری و زیر سرش یه حالت شیب داشته باشه که خدایی نکرده خفه نشه
دختر من که روزا یک ساعتم نمیخوابه
همش حس میکنم شیر میاد تو گلوش دوتا شربت هم دادم فایده ایی نداشت
فکرکنم باید این دو سه ماه طی بشه تا آروم بشن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.