۳ پاسخ

دختر منم یبوست گرفت زمانی که از پوشک گرفتمش روغن زیتون روی غذاش بریز با یه شربت گیاهی دکتر بهم داد نیم ساعت بعد از ناهار دو سه روز بهش دادم خوب شد

از پی پیش میترسه باید ببینه همچین چیزی از بقیه هم خارج میشه که ترسش بریزه
یه جوری که خصوصیت پیدا نباشه بشین جلوش دستشویی کن

ببین من دخترمم همینطور بود اوایلش ، تایم پی پی شو میدونستم یا معذرت میخوام بوی بد میدن اون موقع ، اون زمان پوشک ميکردم شاید در حد یه ربع دلش درد میگیره ، یکمم ترس دارن طبیعیه یه مدت صبوری میخواد

سوال های مرتبط