۷ پاسخ

روغن زیتون بده یا بزن دور ناف
پودر پیدروکس بده
الو لواشک محلی
منی که شیش ماه گرفتم از پوشک و درگیرشم هنوز

قطعا یکم روغن زیتون بده بخوره دور ناف بمال
اگه پرتقال داری ی دونه بخوره
انجیر خشک خیس بده نرم شه بخوره اوکیه

حموم تشت آب گرم و اسباب بازی هاش ... بذار یه رب باشه کمک میکنه احساس دفعش تقویت بشه و لگن قصریشم بگیر زیرش خم بشه یا بشینه توش پیف کنه ... جایزه بده ... بشدت تشویق تاثیر گذاره . بگو فرشته داده ... لواشک کدو هویج پرتقال کیوی ... کمک کننده است

من هر ‌کاری ک بگی کردم.پی پی شو نگه میداره.یعنی الان دو سه ساعت پی پی داره .میگه پی پی دارم .باورت میشه ۵۰ بردم .پاش میرسه داخل دستشویی میگه ندارم .اونقدر حالم بده و قلبم درد گرفته.نمیزاره هم پوشکش کنم

مثلا چند تا گل محمدی رو با نبات تو نصف لیوان اب جوش بنداز بزار یه ربع بمونه بعد بده پسرت بخوره
درکت میکنم واقعا سخته پی پی نکنه

تصویر

سلام عزیزم
دقیقا منم تا دخترمو از پوشک گرفتم پی پی نکرد
واقعا یه مااااه ذیتم کرد
دو سه روز یا چهار روز پی پی میکرد
کلا انگار از پی پی کردن میترسید
خیلی چیزارو امتحان کردم جواب نداد
به نظرم جوشونده ی گل محمدی با نبات خیلی خوبه
و اینکه یکم داخل مقعدشو و دورشو کره یا روغن زیتون بمال
این شربتم خوب بود براش دو بار در روز یه قاشق بده

تصویر

ی خورده اب انجیر یا شربت انجیر بده بش چرا پی پی نمیکنن اخه

سوال های مرتبط